tillägg

linda:  carrro har du varit i thailand 
Carro: Nej.. jah ska aldrig dit heller.
linda: Varför
Carro: Jag gillar inte thailand. Jag hatar thailand.
linda: Hur kan du veta det?
Lollo. Jag ska dit på riktigt.. altså... på riktigt i mars....
linda.. jag måste ha brunt hår..
Challe.. känner du dig blek i det blonda??!!!

sign by carro.. 22.14

linda: ja skojar inte: natusan har världens bäsya salvor , jag e heeelt beroende!!!!!
charlotte: jag e HEELT beroende av cheddar popcorn!!!

ellinor: hur mår man? hur många har tallat på denna burken? typ ollat den i produktion o så?

by: ANNA B-DAY 09

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HALLO!!!! Jag får ju abstines när du inte bloggar :)

2009-04-20 @ 11:05:02
Postat av: Anna

hehe faaan va smarta grejer man säger/skriver på fyllan!! löv you

2009-04-21 @ 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback