Ta hand om dig..

I går kväll hade jag en riktig ta hand om mig själv kvälll. Jag nopprade och färgade brynen. Målade naglarna och gjorde inpackning. Så idag känner jag mig super fräch. Lite färgade bryn götr verkligen skillnad.



Jag låter färgen på brynen sitta i ganska länge innan jag tar bort den ca 20 min.  Det första försvinner så fort. Färgen på ögonfransarna låter jag sitta i jättelänge. Gärna en timma.
Snygg va? haha



Färgen finns att köpa på bland annat åhlens och kicks.



Det va skit svårt att f¨en bra bild på naglarna. Men det är i varje fall ljus rosa. Sommar frächt.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh, nice! Så fin du blir!

2009-04-15 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback