Sol

God morgon solen..

Idag kommer bli en fantastisk dag. Bättre en gårdagen får vi hoppas. Jag hade en smärta i ryggen jag aldrig varit med om innan. I mitt jobb använder jag kroppen mycket. Ryggen och axlarna får ta mycket stryk. Jag viker, byter på dockor märker varor hänger väggar mm. Så i varje fall va min rygg helt skev i går. Det skar i hela vänster sidan upp mot nacken. Fy fan säger ja. Tårarna rann i slutet av arbetsdagen.

Väl hemma la jag mig raklång på soffan för att inte röra mig en centimeter. Sen flyttade jag till sängen och somnade som en stock efter ett avsnitt av 90210 på datorn.

Idag är det bättre. Giivetvis är jag inte helt åtreställd. Men smärtan har avlägsnat sig. Tack gud för det.
Så nu håller jag på att sortera tvätt. Om en timme kommer "kök gubben" för att lista.

later..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

MAN SKA SLUTA ATT SLITA NÄR NÅGOT GÖR ONT!!!!

Prova zon det är jättebra

2009-04-16 @ 09:03:34
Postat av: Pernilla

Kommer inte din lilla svärmor till Schweden idag? :)

2009-04-16 @ 11:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback