Semesterönskemål



Semester schema är något alldeles speciellt. Det finns nog inget som kan göra folk så upprörda. Folk blir ju som galna. Dom ska ha ha ha ha.. dom som jobbar minst och aldrig ställer upp vill ha dom bästa veckorna... (jag kan rabbla upp 17 0000000 anledningar som folk hittar på) Men jag avstår.

I varje fall. Vi håller på med schemat på jobbet nu. Sent jag vet. Men så är det hos oss.. haha bra svar va!! Men nu  har jag och Henke varit hos Sandra och Jerker och planerat vår semester. Jag hoppas jag har kommit på en bra lösning för min OCH alla andras del. För jag är inte som vissa. EGOISTISK

xoxo




Kommentarer
Postat av: Pernilla

ÅHH, någon är lite upprörd!! Whatch out!

2009-04-08 @ 08:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback