pigg och glad

idag vaknade jag piggare än på länge. Solen lyser och jag känner mig lycklig.

Nu är jag på jobbet. Jag håller på att slänga i mig dagens lunch. tonfisksallad. Mummsigt..
I kväll bär det av till helena för en kväll med jobbar kompisarna. Det ska bli super trevligt. Helena fixar och donar så fint jämt. Hon är nog den påhittigaste personen jag känner.

Jag ska köra.. så för mig blir det bubbel vatten och tidig säng. Vi drar ju till Jönköping i morgon för en dag med henkes farmor och faste mfl. Bilen ska lämna kba senast 08:30 i morgon bitti. Då ska jag vara pigg och fräch..

Min kamear är tillbaka som jag sa i natt. Så nu ska här plåtas igen.. Förhoppningsvis kommer det lite bilder redan i kväll. Annars slänger jag in det under morgon dagen.

ha en bra dag mina vänner.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback