mitt i vecka

Onsdag igen. Jag gillar dom dagarna. I morgon är jag ledig. Det ska bli så skönt. Jag har lite planer på förmiddagen med lillsis. Sen bär det av ut i solen minsann.

ÅÅ öl och sol. Hur kan det bli bättre.

Jag har lugnat mig lite från gårdagen. Jag funderar och tänker. Hur vet man att man gör rätt?? Men nog om detta i bloggen. Det kommer bli bra hur vi än gör tror jag.

Idag händer det mycket på jobbet. Jag och carro pillar och grejar som vanligt. Men hon e lite bitter i dag den lilla bitterfittan =) Jag ska allt få henne på humör. Kanske ska bjuda på en öl i kväll!!
Ja ja det ger sig.

Hoppas ni har det super bra i solen mina vänner.

love xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJ!!! skönt att det känns bättre,idag har jag varit sååå slö,inte gått längre än ut på altanen! Dammsög imorse iallafall.Underbart väder.Vi höres vännen.kramar

2009-04-29 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback