Mina nya kompisar..






på naam fick vi besök av Ellinore. Hon e för söt. Jag fick paket, alla som känner mig vet att jag älskar paket. Jag fällde tom en tår =) I varje fall i paketet låg dessa super coola lurviga tofflor. Och en fotcreme. Så jag kan ta hand om mina fossingar fram till och efter bröllopet. Gullig va?








Jag blev även mamma till de här fantastiska pumpsen.. ÅÅ vad kär jag e. Det bästa är att dom va på 70% rea!! Normalpris 1700:- jag har tok fyndat!! Vist e dom söta. Men fan va svårt det är att ta kort på sina egna fossingar.. jaja






Dessa shoppade jag till brölllopet. Vad tror ni? Nackdelen är att tårna åker fram lite. Men gör dom inte det i alla sådana här skor? Jag vet inte brukare inte ha denna stilen. Men de e nått sånt här jag har tänkt mig till bröllopet.
jaja.. jag får känna på dom lite. Hittar jag några andra får jag ta dom oxå.. för dom här va tokbilliga. Endast 299:- på Nilson. Henke va nöjd me mig kan jag säga. "riktiga" bröllops skor kostar ju för fan 1500 --- inte OK!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

SÅ FINA SKOR!!! I really like them!

Tack för att du tog dig tiden igår och kollade lite grejor till mig, uppskattar det verkligen!

Pösss

2009-04-02 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback