Härlig söndag

Måndag morgon är kommen. Den infinner sig jämt, fort dit går det oxå. Men det är med en skit rolig helg i ryggen som jag nu är tillbaka i verkligheten. Tillbaks på jobbet. Ny vecka nya möjligheter som vi brukar säga.

Gårdagen började med brunch på Åsidan med ellinor och jonas. Jävlar va vi skrattade, så flamsig har jag inte varit på länge. Inte min man heller. Vi skrattade så vi hade ont i magen.

Efter mat och MASSA cola fortsatte vi på ellis och jonas balkong. Kaffe, choklad och cigg. Men framför allt. Mer skratt..

Sedan drog vi vidare till madde och daniel. Vi grillade spätt och hade det ur härligt i eftremiddags solen. Det blev faktiskt riktigt varmt efter att förmiddagen va lite kall och blåsig. Maten va super god.. jag somnade till lite i stolen.. men mer kaffe satte fart på mig igen.

Jag och nosen for hem till ett stökigt näste och tog tag i skiten. Städade lit, låg på soffan lite ååå lallade runt hemma. Precis som man ska en söndags kväll.

Kort och gott. Fan vilken go helg.

Lollo skrev ju i lördags som ni såg. Hon lovade bilder. Men det roliga är att jag inte hade någon kamera med mig. Den ligger i svärmors väska.. å hon e på hemlig ort.
Så LOLLO.. mejla mig bilderna.

Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej tjejen.. Tack för senast.. Oj, va trevligt det va.. Bilder ja.. hehe.. Det va ju Ellinors kamera och Challe hade en oxå tror jag.. Du får fjäska med dem.. eller inte kanske.. hehe.. Kram

2009-04-20 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback