bråttom bråttom

Tids schemat håller inte riktigt idag. (som vanligt) Jag va tvungen att läägga mig på soffan en stund för ryggens skull. Det tar knäcken på mig att behöva ligga still när solen lyser och saker måste bli klara.

Idag ska jag hinna:

  • Tvätta färdigt
  • Dra till mölndal för att kolla hur min blommbukett ska se ut till bröllopet.
  • Gå förbi mormor på en kaffe och gratta på födelsedagen ( iefterskott)
  • Städa
  • Träffa Sandra
  • Sola
  • 17.00 möte med catering firman
  • 21.30 svärmor anländer till kungsbacka (äntligen)
Jag ska nog lägga på ett kol.



so long suckers..




Kommentarer
Postat av: Pernilla

ATT KÖPA I MÖLNDAL: ZONgel

Vet att du inte gillar piller och sånt mojs men ibland måste man se sig "besegrad"

<3

2009-04-16 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback